K-Town

Ååh. Suckar riktit då ja tänker på hu skönt de e att vara i Kokkola. De va sju veckor sen ja sist va hemhemma.
En skön grej (LITEN jämförelsevis me andra bra juttuna) som man kan göra hit hemma e att koka kaffe me en Moccamaster!
De gjorde ja just, o tycker dee lite humor att precis då ja skrev dendä föregående meningen råkade jag slå till kaffekoppen omkull. Som tur slog ja koppen mot mej själv o int mot datorn, o ninja som jag är, hann jag lyfta koppen tillbaks o stå innan allt hade hunnit rinna på golvet.
 
På begäran lägger jag upp en uppdatering på min movember-mustasch.
Dag 10 är uppnådd.
Manligheten börjar kännas tung att bära.
Måste förbli stark.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan ju bara säga att jag har en Moccamaster i Vasa, så om du någon gång behöver ordentligt kaffe är de bara att låna ;) Den är inte i användning så ofta som jag sku villa!

Svar: Jaa, om ja int inskaffar en på egen hand så hamnar ja väll att låna nångång :D
tonifilosoferar.blogg.se

2012-11-13 @ 16:32:49
URL: http://iitu-childofgod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0