Upside down

Vetdu, du e väldit begåvad! Du har egenskaper som ingen annan har. O du kan bidra ti att gö världen bättre på ditt sätt. T.ex så håller jag o Jonttu på med att gö denhä världen bättre. Båda på de sätte som vi kan fö tillfälle. Johannes e o spelar fotboll o gör således denna värld snyggare. Jag för min del bakar och bidrar till att denna värld smakar bättre. :)
Nojoo, men seriöst. Dagens uppmaning e att va den människa du blev skapad till. Jämför int dej me andra fö vi behöver int kopior hit ti jorden, utan unika varelser med olika starkheter och svagheter.

Kommentarer
Postat av: kät

Jee Toni, jag utdelar poäng åt dej för ett inlägg med bra poäng!

2011-09-05 @ 22:35:07
URL: http://katarinamilly.papper.fi
Postat av: Tontsa

zänkjuu! :)

2011-09-07 @ 07:43:55
Postat av: :)

den två sista meningarna var just det jag behövde höra, TACK!

2011-09-12 @ 16:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0