We will dance, for Your glory Lord!

Vill lovsjunga Gud, int ba genom att sjunga o spela gitarr, utan me hela mitt liv. Fö dee Han värt, mitt allt.
Ofta förknippar vi lovsång me att sitta på möte o sjunga. Visst ede också lovsång, men att lovsjunga Gud e så myki mera än bara sång.
Min bön e att gö hela mitt liv ti en lovsång.
Låtomoss dra ett bibelställe: Joh. 10:10: Tjuven har kommit för att stjäla, slakta och döda. Jag har kommit för att de skall ha liv, ja liv i överflöd"

Älskar dedä bibelställe, eftersom många tror att ett liv me Jesus e bara en massa regler o boredom men dendä versen visar ju tydligt på att Gud skicka Jesus hit ti jorden så att vi sku kuna njuta av live.
De som ja många gånger ha reagera på då ja ha tala me nån människa e att personen ifråga int tycks ha någå drömmar alls. Ifall du int har någå drömmar så be om dem av Gud. Tror absolut att varenda människar har någonting i sitt hjärta som han eller hon påriktit brinner för. Sök dina drömmar me Gud!
Allti komme de också att finnas di som dämpar ner dej, som int tror att du kan klara av någå. Låtomoss dra ett till bibelställe: Fil.4:18: Allt förmår jag genom honom som ger mig kraft.
Har otaliga drömmar o tänker dela me mej en dröm som får mej på G!
En vacker dag tänker jag hoppa fallskärm o flyga med en wingsuit.

Amen to that, gissa om ja e liekeissä, 47,5kvadrat e fö tillfälle lite fö lite space. :)

Kommentarer
Postat av: Axel Smith

Tack fö de ! Måst no seja att du ha maaginen blogg , de kiva att läsa den :) !

2011-10-30 @ 11:52:40
Postat av: Toni

Thanks! :)

2012-02-25 @ 11:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0