In Your presence, that's where I belong!

Öppnar min mac, klickar på "dashboard" funktionen o slänger ett öga på min countdownlista. Kryckona sku ja få bort om de går normalt så efte 74 dagar. Jullove börjar om 69 dar, föddisen min är efte 39 dar. Israel countdown visar 14... timmar!!! Shit också va händer.
Förstår int rikti ännu att vi ska snart iväg ti Israel. Sir ju nog mina halvpackade väskor här på golve o soffan men ändå känns de lite konstit.
Frågan " va förväntar du dej från resan?" ha många ställt ti mej. Förväntar mej ju helt otrolig Holy Fire o att få se Gud o höra Honom tala. Men ha ändå fundera att tänker int förvänta mej nånting, fö på de vise begränsar ja kanske Gud. Många gånger tänker vi kanske att vi har superbra planer o siir the big picture men Gud vet ändå en miljon gånger bättre. Så tänker bara låta Gud vara den Han är, be om att Hans vilja ska ske me resan o me mitt liv, så blir de säkert en mindblowing upplevelse.
E världens sämsta på att ta bilder. Men försöker nog ta nå så ja kan möjligen visa sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0