Buren på Bön.

Sen igårkväll ha ja känt en sån frid me denhä operationen o int fått nå värre panikattacker så många gånger som ja sku ha borda få. Känner att ja helt konkret ha vari buren av bön o tack ti alla som ha kommi ihåg mej o tack ti Gud! :)
Nån kanske kan tycka att ja överdriver men kan ärligt sagt säga att ja har otroligt obehag fö sjukhus o allmöjli hälsogrejjs, speciellt slangar o nålar hatar jag. Just då di sku dra ut en slang ur mitt ben sku ja ha vila vara på nå annat ställe, tänkt nästan svimma. Men bortsett från de hade vari ett mycket trevligare besök än va ja had förvänta mig. Till och med rikti leben att ligga där i salen me varma handdukar öve mig o ingen känsla från midjan neråt, ger ju pikuliiiiite perspektiv fö hu de känns att va förlamad.
Menmen, sku kuna fösök få lite unta palloon.
Peace!
Palvelu pelaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0