(stor)städning

E ju int den mest engagerade städaren här på världen, men ibland får ja såndä impulser då ja sätter musiken på o börjar ordna i lådor o greijjor. Ida fick ja en sån impuls.
Hitta två engångskameror som man int ha framkalla, finns de månne ännu nån som framkallar bilder sådä stenåldersvis? Sku va ganska rolit att si didä bildena.

Sen hitta ja också ljusröda handbojjor. Till en början fick ja nästan hjärtattack, men kom tur ihåg varifrån ja fått di. Då de va gamlas da låna ja di av en kaveri, som had fått di ti föddispresent (elle så säge han åtm). O ja i min tur kedja fast Kaiju i dem eftersom han va min slav, vilket va ganska kul minns jag.
Måst no ge di tibaks genast då ja siir honom, vill verkligen int ha nå ljusröda handbojjor i mitt skåp.

Städningen sluta dock så som så många gånger tidigare, ja hittar gamla skolarbeten elle nå saker, o börjar utforska dem. Efte att ja had sitt sakena igenom fo ja o spela xbox. O nu e rumme råddigare än då ja påbörjade städningen.


För övrigt säger ja bara att
London in 3 days...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0