Vilken känsla!!

Huh, känns helt overkligt. Tänk att ja ida had min sista tent fö i år. Jullove ha äntligen anlänt, eller egentligen ska ja imoron ännu fa ti skolan o slöjda några timmar för att få mina slöjdprodukter färdiga, men efter de far vi ti mummus o äta o sen ti Kokkola for christmas. Helt otrolit att jullove e rikti fem före här, ha denhä veckan vari så utbränd att dee int sant. Ha int en enda gång denhä veckan vakna efter klockan 6 på morne. Igår hann ja va en timme hemma o ida en halvtimme.
Förutom att ja skrev min sista tent ida, o snappa 2 seppo från finskapresentationen så va ja me om nå annat trevlit också. Va nämligen på dejt me två gamla låggiskomppisar. Fint att catcha up efter att int ha setts på 13-14 (?) år. Eftersom vi ha flytta myki me min familj så ha ja rikti aldri haft den chansen att fundera me nån kaveri om låggistider, fö att ingen av mina nuvarande vänner ha vari i samma låggis elle banttis. Men nu va de nice att lite fundera kring didä gamla goda tiderna.
Sku kuna skriva en hel roman om denhä veckan o dess händelser men tror ja kokar lite té, kollar en sunes jul, spelar lite gurra o kryper i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0