You say Whaaat?

Bloggare? Jag??

Har svårt att få didä orden att gå ihop.. Men ha en kort stund vari fascinera öve bloggande osånt. Så ja fundera att varför inte prova själv på de.. En annan orsak varför jag tänkte prova på bloggandet är att emellanåt får jag såndäna superfilosofiska (öööh?) tankar, o då sku de va rolit att dela dem me nån, men de sku kännas lite tönttit att ringa ti nån kaveri, som just sitter på byttan elle håller på med någåt annat viktit, o börja spöa denne med djupa funderingar om livet n stuff..

E fö tillfälle en beväring så mina första inlägg kommer troligen att vara lama inlägg om va som sker i militären, men hoppeligen får jag också nånting annat ihop.. O om ja hemförlovas i januari så kanske ja hittar på nånting lite intressantare att skriva om. I militären är det nämligen en aning svårt att tänka djupa tankar eftersom undersergeanterna o aspiranterna berättar precis allt vad man skall göra, t.o.m vilken fot man skall sätta i marken då man går..

Min vilda gissning är att jag får ihop 2-3 inlägg under ett par månader, o sen deletar jag hela bloggen.. men de återstår ju bara att sii :)

Måst ju noo liite tune up dehä utseendet men ork int nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0